E9 schiet 11 keer raak

10 september 2012 22:45

Zaterdag trok de E9 naar Rijpwetering voor de wedstrijd tegen ROAC E3. Isa bleef helaas ziek thuis, beterschap! Wij hadden maar 1 punt uit twee wedstrijden dus gingen we er stevig tegenaan.

Het werd al snel 1-0 door Steyn. Die er kort daarna nog een goal bij maakte. Bij de stand 2-0 kreeg centrumverdediger Sam de bal, aarzelde niet en haalde vanaf eigen helft vernietiged uit. De doelman verkeek zich erop de bal zeilde in de kruising! Dat wordt misschien wel de goal van het seizoen. Nog voor rust zette alweer Steyn de stand 4-0 op het scorebord. Het was goed te zien dat de posities goed werden aangehouden en dat er heel goed werd samengespeeld. In de eerste helft verdeigde Pepijn de goal en na rust deed Sam dat. Thijs speelde weer zijn eerste wedstrijd na zijn blessure en gaf een paar goede voorzetten af richting Daan, Steyn en de voor de goal opduikende Abdi.

In de tweede helft werd de score flink opgevoerd door nog twee keer Steyn, twee keer Daan en drie keer Pepijn. Samuel en Sacha (die ook nog een goede scoringskans kreeg) hielden achterin alles op slot. De eindstand was 11-0. De score had nog hoger kunnen zijn maar ROAC had een goede keeper opgesteld.

1-0, 2-0, 4-0, 6-0 en 9-0        Steyn

3-0                                          Sam