E3 naar gelijkspel 1 - 1 in spannende wedstrijd tegen Kickers E1

21 april 2012 15:15

Uit boekte de E3 in Leimuiden een 3 - 5 overwinning en ging toen beter met de fysiek sterke tegenstander om.
Nog altijd zonder Sjoerd (gaat komende week weer in training) en zonder Lekan gingen de mannen vol vertrouwen de wedstrijd in.

Al snel bleek dat de kickers zich niet zonder meer de mindere voelden en ze gingen de strijd aan. De E3 ging daar in mee, maar verloor te veel duels vooral aanvallend door te individueel spel.

Toch was het Ab die uit een solo actie de 1 - 0 scoorde halverwege de eerste helft en op dat moment was er ook de ruimte voor.
Zonder echt gevaarlijk te zijn voor de goal bleef de tegenstander goed meedoen en werd de ruststand met 1 - 0 bereikt.
Zoals besproken ging de tweede helft beter en werden de duels met meer combinatiespel vermeden en kwamen er kansen .
Toch kwamen de Kickers onverwachts uit het niets op 1 - 1 door een misverstand voor de goal.
De E3 stroopte de mouwen op en ging op jacht naar de de tweede goal maar had weinig geluk .
Ook het doorschuiven van Yoa rechts en momenten Tim en Ab bracht niet die tweede goal.
En het gevaar bleef natuurlijk dat de tegenstander met een uitval zou scoren , maar vooral Tjalle en Senna en de niet fitte keeper Olivier stonden dit niet toe.
De eerste plek lijkt niet meer haalbaar maar plek twee daar gaan wij voor en zal in de laatste wedstrijd uit tegen Udo met een goed resultaat veilig gesteld moeten worden.