Meerburg E2 wint in Katwijk van Quick Boys E2: 5 – 4

21 april 2012 15:30

Vandaag mochten we in Katwijk aantreden tegen Quick Boys E2. Om zicht te houden op de 1e plaats moest er gewonnen worden. In de kleedkamer daarom met elkaar de puntjes op de i gezet voor deze pot.

We begonnen niet sterk en liepen daarom een beetje  achter de feiten aan. Quick Boys kreeg in de beginfase veel kansen en omdat wij de mouwen niet voldoende wensten op te stropen resulteerde dat uiteindelijk in een 1 – 0 achterstand.

En dat is weer typisch de E2, dan gaat de knop ook gelijk om! Vanaf dat moment kregen de mannen het op de heupen en wist Stefan binnen 1 minuut door goed door te zetten een prima goal te scoren: 1 – 1!

Vrij snel daarna een uitstekende kopbal van Rick en even later nog een goal van Rick zodat we tevreden de rust in konden met een stand van 1 – 3.

Na de bespreking in de rust gingen we goed door met als resultaat een prima goal van Sem, 1 - 4. Een gelopen race leek het.

En toen zakten we als team iets terug. Het uitverdedigen liep minder goed en dat resulteerde in de 2 – 4. Gelukkig wederom een prima goal van Stefan waardoor de stand weer op 2 – 5 kwam. Quick Boys wist echter van geen ophouden en kreeg van ons de kans om via 3 – 5 en zelfs 4 – 5 weer terug te komen in de wedstrijd! Gelukkig was daar, na wat extra speeltijd, het verlossende eindsignaal!

De mannen hebben keihard gewerkt, echter waren vandaag niet altijd even gelukkig met het controleren en goed afspelen van de bal. Maar de drie punten zitten wel mooi in de pocket!

En zo behouden we zicht op het kampioenschap van deze poule. 12 mei aanstaande om 11 uur mogen we thuis voor de laatste wedstrijd van dit seizoen aantreden tegen het sterke Katwijk E2…

Harrie

Nagekomen bericht:

Foreholte E3 – Katwijk E2:  1 – 1! We staan nu 2 punten voor op de nummer 2: winst op 12 mei aanstaande betekent kampioen!