Meerburg E3 wint met 0 - 2 in Lisse

14 april 2012 20:00

De E3 blijft op koers voor plek 2 of misschien zelfs de titel, maar dan moet Roodenburg E1 in de laatste wedstrijden punten verspelen. Oei, zeer spannend!
Wij waren gewaarschuwd voor Lisse, dat vorige week bij Voorschoten met 2 - 1 de volle winst pakte.

Het was dan ook een echte wedstrijd waarin het tot de 0 - 2 halverwege de tweede helft zeer spannend bleef.
In de eerste helft kreeg de E3 wel een aantal kansen maar was niet gelukkig in de afronding en kwam mede daardoor als team niet echt goed in de wedstrijd.
Een goed opgezette aanval met een goal van Lekan na aangeven van Emiel halverwege de eerste helft bracht daar ook geen verandering in.
De 0 - 1 was ook de ruststand, even de koppies bij elkaar, tja de tweede helft moest toch wat beter.

Verdedigend kwam er wat meer rust, maar voorin bleef het wat slapjes.
Toen kwam halverwege de tweede helft de bevrijdende treffer en wel vanuit een hele mooie aanval via een aantal combinaties was het Lekan die scoorde en de 0 - 2 was een feit.
Dit gaf de E3 niet meer uit handen door goed verdedigen van de mannen achterin.

Misschien niet de beste wedstrijd van het seizoen, maar als je met 0 - 2 bij Lisse wint en zeker de tweede helft van achteruit goed speelt kan deze schrijver toch weer trots zijn op dit team.
Komende week komt Kickers 69 E1 op bezoek, de een na laatste wedstrijd van de competitie, zeker weer een belangrijke wedstrijd naar wie weet ????????????
Kom op mannen, iets scherper en een beetje steun van publiek en dan moet het lukken.

EEN WEER RUSTIGE FANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN