Meerburg E3 naar ruime winst na sterke eerste helft

1 april 2012 10:15

Udo E2 stond achter ons op de derde plaats en was een onbekende tegenstander die wij nog uit en thuis zouden ontmoeten.
De eerste wedstrijd was dus thuis en de mannen waren voorbereid op een sterke tegenstander.

In de warming up was al te zien dat de scherpte er was en in de eerste helft  werd de tegenstander met goed spel en vele aanvallen onder druk gezet.

De eerste goal liet even op zich wachten door goed keeperswerk van de tegenstander.

Maar toen de 1 - 0 van Ab op aangeven van Lekan was gescoord waren het Emiel , Dyani en nog twee maal Ab (een echte hattrick) die de ruststand op 5 - 0 bepaalde.
De tegenstander was beperkt tot twee afstandschoten welke Olivier goed verwerkte.
De tweede helft kwam UDO E2 iets beter in de wedstrijd maar verdedigers Yoa en Tim en keeper Olivier hielden knap de nul.
Al waren de kansen minder en misschien het spel minder scherp waren het Ab , Senna en Leken die de score naar 8 - 0 brachten.
Conclusie , een geweldige eerste helft , een wat mindere tweede helft maar in zijn geheel een goede pot gespeeld mannen!!.
Een voordeel was dat bv Keeper Olivier zich in die tweede helft ook kon laten zien  met af en toe wat hulp van zijn verdedigers.(ieder nadeel heeft zijn voordeel)
EEN GROOT FANNNNNNNNNNNNNNNNN