E13 wint opnieuw inhaalrace: 3-2

27 maart 2012 7:45

In de eerste wedstrijd van dit seizoen stond de E13 met 0-3 achter bij rust. Uiteindelijk werd het 6-3 voor ons. Daarna is het al een paar keer gebeurd dat we niet helemaal wakker waren als de wedstrijd begon… soms liep dat niet goed af, soms wel.

Afgelopen zaterdag was het weer zo ver. Ondanks een intensieve opwarming stonden we halverwege de tweede helft al 0-2 achter. Abdi wist wel een goal te scoren maar helaas in het verkeerde doel, en de andere goal kwam uit een rommelige situatie voor het doel.

Het leek wel of in de rust iedereen een emmer water over z’n hoofd had gehad. Klaarwakker trok de E13 ten strijde en Abdi maakte zijn eigen goal meer dan goed door twee keer te scoren, de tweede na een mooi driehoekje met Thijs en Steyn. De spanning liep op maar uiteindelijk had Abdi nóg een doelpunt in petto! Daarna werd het nog spannender maar Sam en Samuel hielden de bal ver van de eigen goal, waar Joel alles mooi tegenhield. Pepijn ondersteunde de aanval met zijn gevaarlijke lange ballen. Daan maakte nog een paar mooie en gevaarlijke rushes die helaas niet tot een goal leidde.

Gelukkig maar dat het zo goed ging in de tweede helft want de ouders hadden hun kelen al schor geschreeuwd in de eerste helft!

Opstelling:  Joel – Sam, Samuel, Pepijn – Thijs/Steyn, Daan, Abdi.

Goals: Abdi (3)

Toeschouwers: 19.