Sterk optreden Meerburg E3 in Voorschoten en 1 - 2 winst

24 maart 2012 21:00

In een van beide kanten goede wedstrijd, met kansen over en weer, was het de E3 die de punten mee naar de Rijndijk nam.
Al was de eerste helft zonder doelpunten werd het een boeiend duel met een wat beter combinerend MB, maar ook de tegenstander deed goed mee.

Vooral de doelman van sv Voorschoten was een waar struikelblok en hij hield zijn team op de nul.
De tweede helft drong MB E3 ietwat meer aan maar bleef Voorschoten gevaarlijk met de lange bal.
Oei , halverwege de tweede helft bracht zo'n lange bal de spits voor Olivier, die zijn inzet niet kon keren 1 - 0 .
Even een domper, maar de E3 verslapte niet en het was Senna die kort hierna een goede trap op de paal zag belanden.
Dit was de aanzet van het offensief en het was Lekan die goed doorging over de zijkant en de gelijkmaker binnen schoot 1 - 1.
Niet lang daarna was het opnieuw Lekan die op aangeven van Tim de 1 - 2 fraai binnenschoot.
Met nog 10 min. te spelen gaf de E3 dit niet meer uit handen  al moest Olivier nog twee maal zijn keeperskwaliteiten tonen.
Conclusie: een compliment voor het team dat gedurende de gehele wedstrijd scherp en geconcentreerd speelde, maar vooral goed voetbalde !!!!
En dus een dik verdiende overwinning als resultaatttttttttttttttttttt

EEN FAN