17 Maart Meerburg E9 speelt uit tegen DOSR E3

18 maart 2012 13:00

We starten op deze heerlijke zaterdagochtend zonder Joep (ziek) en Jesper (geblesseerd).
Al gauw in de wedstrijd staan we op 1-0 achterstand. Meerburg laat het er niet bij zitten en jaagt op de gelijkmaker.

Dit gebeurt al gauw, via Benk komt de bal bij Thom die fraai de 1-1 scoort. Een paar minuten later is het weer raak, dit keer is het Benk zelf die de 1-2 inschiet.

DOSR  probeert telkens met de lange bal hun spits te bereiken,maar dat heeft geen resultaat.

Vlak voor het einde van de eerste helft is het Meerburg die weer druk zet en Tim ziet zijn kans schoon en maakt de 1-3. Als de scheids door heeft dat hij al ver over de 25 minuten heen is, fluit hij voor de rust.

Na de rust beginnen we moeizaam, het lijkt wel of iedereen staat te slapen.

Toch is het Meerburg die als eerste een kans krijgt. Het is Tim die deze benut en

er 1-4 van maakt.

Meerburg staat wel op 1-4 maar geeft de touwtjes uit handen.

De keeper van DOSR geeft veel verre ballen, deze worden benut,al gauw is het 2-4 en 3-4.

Vanaf de zijlijn worden onze jongens nog eens aangespoord. Na enkele minuten is het raak en haalt Benk de druk van de ketel en scoort mooi de 5-3.

Ondanks de achterstand blijft DOSR storen,achterin houden Sem,Abel en Boris stand.

Andreas heeft het in de tweede helft drukker als in de eerste en verricht nog een paar mooie reddingen.

De laatste minuten van de wedstrijd gaan in als Bas vanaf de linkerkant met een mooi boogballetje de 3-6 erin krult.

Al met al een leuke eerste helft en een moeizame tweede,maar wel de winst op zak. Op naar volgende week waar ons de uitwedstrijd tegen SVOW wacht.