Volle winst Meerburg E3 Bij Rkavv in Leidschendam

11 maart 2012 20:15

Op een groot pupillenveld voelden de mannen zich echt thuis en ging de bal al vrij snel goed rond.
RKAVV E3 probeerde ons in de beginfase te verrassen en zodoende ons niet in de wedstrijd te laten komen.
Echter al snel kwam MB vooral op rechts enkele keren goed door maar stond het vizier nog niet op scherp van de spitsen.

Maar halverwege de eerste helft was het Dyani (op aangeven van Lekan) die goed inschoot , de keeper kon de bal half stoppen en het was Emiel die de 0 - 1 binnenschoot.
De E3 kwam van af dat moment echt goed in de wedstrijd en het was Dyani die de 0 - 2 vlak voor rust scoorde.
De tweede helft bleef MB de wedstrijd goed controleren en was het Emiel op aangeven van Senna die recht door de midden de 0 - 3 beheerst afrondde.
Daarna was het Appie die de 0 - 4 scoorde en daarmee de wedstrijd leek te beslissen.
Dat RKAVV de 1 - 4 scoorde bracht daar dan ook geen verandering in en het was verdediger Tim die opkwam en heel beheerst de eindstand op 1 - 5 bracht.
Ook een compliment voor de verdedigers Tjalle , Yoa , Tim en keeper Olivier die de tegenstanders niet het idee gaven dat er deze ochtend iets te winnen was !!
Conclusie , als team een goede wedstrijd gespeeld en nogmaals vooral de bal ging bij vlagen lekker rond .
Complimenten van een fannnnnnnnnnn.