Wedstrijd Meerburg E9 tegen BSC68 E4 op 10 maart 2012.

11 maart 2012 20:00

Vandaag starten we thuis tegen BSC68 E4.
Jeroen die invalt als scheids, fluit voor aanvang van de wedstrijd.
We starten voortvarend en zetten direct druk op onze tegenstander.

Al in de eerste minuten is het raak, een voorzet van Tim beland bij Benk,die dan prachtig de 1-0 inschiet. Een paar minuten later heeft Sem de bal verovert en via thom komt de bal bij Tim,die dan de 2-0 er in poeiert.

In de 15de minuut is het weer raak, Benk dribbelt met de bal naar voren en wordt direct omsingeld door 3 man van BSC68,er is dus ruimte aan de rechterkant. Benk past de bal tussendoor naar Tim die dan de 3-0 maakt.

Een paar maal probeert BSC68 door te breken,echter achterin staan Sem,Abel en Joep goed te verdedigen.

Joep past de bal naar Thom,die deze voor de goal van de tegenstander schiet. De bal wordt door BSC68 snel weggetrapt,maar komt voor de voeten van Bas, die de 4-0 in de kruising schiet.

De laatste minuten van de eerste helft gaan in als Tim zijn derde erin schiet

(5-0), een hattrick,dat is lekker de rust ingaan zeg.

Na de rust gaan we op de zelfde voet verder,de verdediging sluit iets meer aan.

Abel die dus iets meer naar voren is geschoven,ontvangt de bal en zet aan en schiet al snel van afstand de 6-0 in.

BSC68 blijft het proberen,al is alleen hun rechterverdediger erg lastig te bespelen,echt een bijtertje.

Na vijf minuten verovert Joep de bal en schiet deze ver naar voren, waar de bal door BSC68 over de achterlijn wordt getrapt.

Corner voor Meerburg,de bal komt voor de goal bij Thom,die deze doortikt naar Benk en mooi de 7-0 erin schiet.

Zo gaat het even een tijdje heen en weer. Als Sem de bal verovert en past naar Joep,die  ruimte heeft en flink kan doordribbelen naar voren,twee man passeert en de 9-0 erin knalt.

Nog een paar minuten te gaan,we blijven druk zetten en BSC68 trapt weer de bal over de achterlijn. Bas neemt dan de corner,die hij direct inschiet 10-0.

Wat een heerlijke ochtend,dubbele cijfers. Dit aantal is natuurlijk geweldig,maar het feit dat er goed is overgespeeld,iedereen zijn taak goed heeft uitgevoerd en de verdediging geen steek heeft laten vallen,is nog veel belangrijker.

Geweldig spelers E9,dit is een wedstrijd om trots op te zijn.

(Jeroen namens de E9 bedankt voor het fluiten)

Gerard E9