Meerburg E3 in spannende slotfase naar 2 - 1 winst tegen RCL

3 maart 2012 23:45

Op het goed bespeelbare en wat intieme kooiveld 4 speelde de E3 een goede wedstrijd tegen een vooral fysiek sterker RCL.
Vooral met dat verschil gingen de mannen beter om dan in de verloren uit westrijd.

Met vele fans van beide partijen ontspon zich een leuke spannende partij voetbal.
De eerste helft werd met een 1 - 0 voorsprong af gesloten door een goal van Emiel die sterk speelde als aanspeelpunt.
De E3 had het betere spel en kreeg meerdere kansen maar ook RCL kwam een aantal keren door , maar keeper Olivier liet zich niet verrassen met behulp van zijn verdedigers.
De tweede helft begon met vooral in het begin enkele scherpe aanvallen dmv goede combinaties maar welke net geen goals opleverde.
Dit moedigde RCL aan om steeds meer op jacht te gaan naar de gelijkmaker welke ook 9 minuten voor tijd viel.
Even een domper , maar al snel was het Lekan die vanuit een snelle actie onverwachts de keeper verraste en de 2 - 1 scoorde.
Dit gaf de E3 niet meer uit handen met nog enkele minuten spelen.
Samengevat een leuke en vooral een spannende wedstrijd met goede voetbal momenten aan beide kanten en veel inzet en als resultaat een dik verdiende overwinning voor de eerste jaars E3jerssssssssssssssssssss.
                                 EEN FAN