Zaterdag 12 November / Wedstrijd Meerburg E9 uit tegen MMO E1.

15 november 2011 12:30

Het is een prachtige zonnige ochtend als we de uitwedstrijd spelen tegen MMO E1.
Na de eerste vijf minuten is duidelijk dat we moeite hebben met het overspelen en veel te veel het duel aangaan.

Benk speelt aan de linkerzijde een paar maal mooi zijn man uit en probeert zo druk te zetten op de verdediging van MMO. Er volgt een aanval via de rechterkant waar Bas de bal voorgeeft aan Abel,die dan fraai Meerburg op 0-1 zet.

Dan volgt er een aanval van MMO en verricht onze doelman Andreas een prachtige redding.

In de laatste tien minuten van de eerste helft is het wat rommelig voor het doel van MMO,Jesper wurmt zich door drie tegenstanders en scoort de 0-2.

Ondanks dat MMO er fel op zit weet Sem,Joep en Boris veel te storen en de bal te veroveren.

Vlak voor rust komt er een voorzet van Bas op Jesper die dan de 0-3 inschiet,dat is lekker naar de limonade gaan zeg!

Na de limonade en nog wat aanwijzingen van Jack in de rust,starten we de tweede helft.

We zijn duidelijk wat feller en er volgt een prachtige aanval op links,die ingezet wordt door Joep, die van achteruit flink kan doordribbelen en de bal voorgeeft aan Benk, die Tim weet te bereiken en prachtig de 0-4 scoort.

Dan volgt er aanval van Tim met een hoge bal aan Sem,die deze bijna inkopt. Ook MMO komt

er soms gevaarlijk uit,maar Boris verricht achterin weer goed werk.

5 minuten voor tijd is er weer een aanval van Meerburg. De bal komt bij Benk,die Bas weet te bereiken en via onderkant lat hard de 0-5 inschiet.

In de laatste minuut breekt er toch nog een aanvaller van MMO door en scoort de 1-5.

Het kan de pret voor ons niet drukken,de winst zit in de knip.

Gerard E9