E13 wint ondanks mindere vorm

13 november 2011 12:00

Zaterdag betrad onze E13 de arena om te strijden tegen Alkmania E4 uit Oude Wetering. De laatste paar wedstrijden was ons team slap begonnen en stond dan al snel achter.

Ook nu werd deze traditie niet doorbroken alleen vielen er gelukkig geen tegendoelpunten.

De tegenstander was behoorlijk sterker en niet iedereen bij ons was klaarwakker. Tijdens een paar van onze aanvallen waren Samuel en Wendelin dat gelukkig wel: 2-0 ! Dat was ook gelijk de ruststand.

In de tweede helft speelden we iets beter maar konden nog steeds geen stempel op de wedstrijd drukken. De verdedigers Sam, Pepijn en Steyn hadden hun handen er vol aan. Joel sloeg vooral op het laatst van de wedstrijd de ene na de andere bal uit zijn doel. Dat was prachtig werk.

Bij de tegenstander liepen een paar flinke jongens die af en toe door onze verdediging sneden en daarnaast liep er een kleine dribbelaar die ons zo nu en dan liet schrikken.  Maar het aanmoedigen door ouders langs de kant en de aanwijzingen van de trainer sleepte onze jongens er door. Bij uitbraken waren Abdi, Daan en Thijs soms zelfs nog dicht bij de 3-0. Maar eigenlijk waren we allang blij toen de scheidsrechter voor de laatste keer floot. Drie wedstrijden gespeeld en nog geen punt verloren!

Volgende week wacht Bernardus E4.

De E13 heeft ook een eigen teamsite: De link is http://meerburge13.weebly.com/