Meerburg E1 afgetroefd door UDO E1

13 november 2011 11:30

Meerburg E01 speelde een mindere wedstrijd en werd voetballend afgetroefd door UDO E1. We kregen wel onze kansen maar ze gingen er niet in, waarbij ook een stukje egoïsme van de spitsen om de hoek kwam kijken.

Even de bal afgeven naar iemand die er beter voorstaat en je scoort.

Maar dat was het niet alleen, UDO was gewoon beter, zocht en vond de ruimte. Waren ook op sommige momenten technisch vaardiger en vooral feller in de duels.
Met name op felheid en dus de wil om de bal te heroveren op de tegenstander ontbrak vandaag bij de E1, de jongens weten best dat dit de basis is om een wedstrijd in te gaan. Onze jongens waren vaak te laat in de omschakeling en ook letten we teveel op de bal i.p.v. man en bal. Het werd een 1-4 overwinning voor UDO E1. De enig goal werd gescoord door Lars Barthen. Volgende week spelen we tegen ASC E1, we zullen zeker uit een ander vaatje moeten tappen willen we deze wedstrijd tot een goed einde brengen, ik heb echter vertrouwen in deze groep. We weten namelijk waartoe zij in staat zijn!

Uiteraard zijn er ook enkele positieve zaken te melden, onze Yassine el Houari is na blessureleed van ongeveer 4 weken weer van de partij, we brachten hem “rustig”!

Man of the Match: Jeroen Berk

Rode/Gele kaarten: Geen

Toeschouwers: 28 (waaronder Mark West en een scout van ADO Den Haag)

Frank