Meerburg E1 doet zichzelf tekort, pakt wel 3 punten!

6 november 2011 23:00

Afgelopen zaterdag de 2e competitiewedstrijd tegen FC Lisse. De jongens waren een beetje in euforische staat na de schitterende overwinningen op Docos en ARC. Ze staan na zaterdag weer met beide beentjes op de grond na de net aan zege op FC Lisse met 4-3.

De jongens hadden het duidelijk moeilijk met zichzelf. In het begin leek het dat de E1 ook deze tegenstander moest kunnen hebben. Na 2 minuten opende Timur Yavuzturk de score 1-0. Echter toen begon een beetje de klad erin te komen. Er werd niet strak genoeg gedekt en de vrije man werd niet altijd gevonden, diverse 100 % kansen werden om zeep geholpen, de E1 bleef echter wel keihard werken. FC Lisse profiteerde daar direct van, 1-1 na 4 minuten. Meerburg schrok hier toch wel van. FC Lisse kreeg een paar aardige kansen, vooral de Nummer 8 en 4 waren bijzonder behendige spelers. Ze tikten op sommige momenten heel leuk. Wij kregen ook diverse kansen, ik had er 6 stuks geteld. We brachten de stand eindelijk naar 2-1 via Lars Barthen. De 3-1 kwam op naam van Thijs van der Meer. Hierna begon wederom de slordigheden in het spel te sluipen van Meerburg en FC Lisse trok de stand in no-time naar 3-3. In de laatste 5 minuten werd de lange bal gehanteerd (ben ik niet zo’n voorstander van, ik wil opbouw zien) maar hierdoor werd wel uiteindelijk de 4-3 gemaakt door wederom Lars Barthen, hij zag het gaatje en schoot de technisch heel goed in!

Jongens doe jezelf aub niet tekort, jullie kunnen namelijk aardig voetballen!!!!!!! Dat hebben jullie bewezen tegen ARC en Docos.

Volgende week een nieuwe test-case tegen UDO

Aantal toeschouwers: 42

Rode/gele kaarten: Geen

Man of the match: De moeder die de limonade bracht in de rust