D7 verliest nipt van titelfavoriet UVS

1 februari 2015 10:00

De D7 trok zaterdag naar Leiden op het op te nemen tegen een van de favorieten in de poule: UVS D6.

Meerburg D7 speelde een zeer vroege uitwedstrijd tegen UVS, wat hoog op de ranglijst stond.

Wij waren precies met elf spelers vertrokken naar Leiden. Er werd erg goed en fel aan de wedstrijd begonnen. Eigenlijk waren wij veel beter dan UVS, en het verbaasde ons dan ook zeer, dat zij zo hoog genoteerd stonden.

Onze grootste tegenstander deze zaterdag, was helaas de scheidsrechter. Een zuiver doelpunt werd door hem afgekeurd en daarnaast gaf hij een penalty tegen.

We hadden zeker meer verdiend, maar wij kunnen hier verder op bouwen, prima wedstrijd gespeeld.

Iedereen verdiend een compliment voor de inzet. Keeper Sam hield ons goed in de race, met een aantal fraaie reddingen, top Sam. Man of the match was (opnieuw) Samuel.
Mannen, dinsdag weer goed trainen met z'n allen, dan gaan wij zaterdag weer voor de volle punten.

Trainers D7