Meerburg D2 wordt tweede in de bekerpoule

18 oktober 2014 22:15

We moesten tegen het oude team van Skye dat is Bernardus D1. We begonnen goed, speelden heel aanvallend en na een voorzet van Joep kopte Emil de bal in de 9de minuut prachtig in, 1-0

Iets later had Otis een mooie actie naar het strafschopgebied en werd neergehaald en toen gaf de scheids een penalty. We vonden dat Skye die mocht nemen omdat het zijn oude club was en dat was een goede keuze. Want hij schoot hem net onder de kruising, 2-0.
Na een goede eerste helft floot de scheids af. Yanick kwam er in de 2de helft in en dat was maar goed ook. Jim gaf een mooie bal naar voren en Yanick maakte hem af, 3-0. 5 minuten na de drie nul scoorde Bernardus door een slechte terugspeelbal vanuit ons middenveld, 3-1. Gelukkig was Meerburg D2 beter dan de tegenstander en dat leverde al snel weer een doelpunt op. Na de corner van Bengt was de affallende bal voor Bob. Die raakte hem verkeerd, maar gelukkig kwam de bal bij Yannick terecht en hij maakte de 4-1. Na een sterke fase van Meerburg maakte Otis en Jim een een-tweetje. Otis gaf vanaf de rechterkant een voorzet, waaruit Yannick de 5-1 maakte. Dat was de hattrick voor Yannick! Er kwamen van beide kanten nog wat kansen maar die werden goed weggewerkt. 5-1 was de eindstand. Dit was de laatste bekerwedstrijd.

Meerburg D2 is 2de in hun pool geworden met een goed gevoel gaan we naar de competitie toe.

Verslag van Otis en Max