Meerburg C1 en B1 oefenen internationaal.

13 februari 2011 20:45

Op woensdag 16 februari komt King David High School uit Manchester bij Meerburg op bezoek. De teams under 15 en under 17 zullen het dan opnemen tegen onze C1 en B1! Wedstrijden met een internationaal tintje brengen altijd iets extra's teweeg, met name bij de spelers.

De wedstrijden worden op het complex van Meerburg gespeeld en beide wedstrijden starten om 19:30 uur. Ouders, familie, kennissen, vrienden en andere belangstellenden zijn natuurlijk van harte welkom bij Meerburg!

Het belooft niet alleen een interessante strijd tussen beide clubs te worden misschien is de strijd tussen het Nederlandse (verzorgd opbouwende) voetbal en het Engelse (kick and rush) nog veel interessanter.

Tot ziens bij Meerburg.

Remco Roman