Tweede overwinning Meerburg B1

27 september 2014 21:45

In een sportief duel (de Meerburgers gaven de tegenstanders uit Noordwijk steeds weer de gelegenheid terug in de wedstrijd te komen) werd SJC B1 uiteindelijk met 5-3 verslagen door doelpunten van Levi Paulides (2x), Luuk van der Vlist (2x) en Daniel van der Zwaan.

Tweemaal verliezen met 2-3, gevolgd door twee overwinningen met 5-3... onder de supporters begint het al te gonzen welk 'koppeltje' uitslagen ons in de komende twee wedstrijden (Nieuwkoop uit gevolgd door UVS thuis) te wachten staat. Zeer waarschijnlijk iets met een 3 erin want al vier wedstrijden op rij zijn we goed voor 3 tegendoelpunten. Moet voor onze tegenstanders een geruststellende gedachte zijn, hoeven ze het achterin eigenlijk alleen maar dicht te timmeren.

Voor de foto's, klik hier