Ook tweede competitiewedstrijd gaat verloren voor Meerburg B1

13 september 2014 17:15

De eerste thuiswedstrijd van Meerburg B1 ging verloren tegen ARC B2 (2-3).

Met dezelfde cijfers als vorige week tegen DOSR werd vandaag ook verloren van ARC. En het beslissende laatste tegendoelpunt viel ook vandaag weer door een slordige verdedigingsfout. Daryl Janmaat heeft hier niet het alleenrecht op!
Voetballen in de eerste klasse lijkt toch even omschakelen te zijn, kadootjes worden niet gemakkelijk meer gegeven en een enkele goeie aktie is niet voldoende om een wedstrijd te beslissen. Toch was het mentaal al een stuk sterker dan vorige week en het kan niet lang meer duren voordat ook het veldspel weer op 'normaal' nivo is.
Volgende week uit naar Woerden, een ploeg die evenmin sterk is begonnen. Een goeie dag om van de hatelijke 0 af te komen??

Voor foto's, klik hier.

Erik