Meerburg EK poule 2024

11 april 2024 20:45

Redactie

Het Europees kampioenschap voetbal mannen 2024 of UEFA Euro 2024 wordt de 17e editie van het vierjaarlijkse voetbaltoernooi. Voor het Nederlands Elftal begint het EK 2024 op zondag 16 juni 2024 in Hamburg. Nederland neemt het op tegen Polen, Frankrijk en tegen Oostenrijk. Om dit met elkaar maximaal te kunnen beleven heeft Meerburg ervoor gezorgd, samen met de businessclub, dat de Meerburg EK poule 2024 van start gaat. Iedereen mag meedoen.

We zijn wederom de samenwerking aangegaan met Scorito om jullie de beste beleving mee te geven. Het werkt heel eenvoudig en met een aantal klikken ben je klaar. Bij de aanmelding krijg je meteen informatie over de wijze waarop de poule ingevuld kan worden.

BELANGRIJKE MEDEDELING
De deelnemers die zich de afgelopen dagen hebben aangemeld voor de Meerburg EK poule worden verzocht dit opnieuw te doen. Door een technische storing zijn deze aanmeldingen niet opgenomen in de database. Dit hebben we opgelost. Sorry voor het ongemak namens Scorito...

AANMELDEN

Wij hebben een professional pakket waarmee je (naast dat iedere deelnemer standaard in de Meerburg EK poule 2024 uitkomt) meerdere poules kunt aanmaken (bijvoorbeeld voor je eigen elftal, vriendengroep etc.). Als een speler de unieke uitnodigingslink opent, kan hij/zij zichzelf aanmelden bij het juiste team/ de juiste poule.

1024x576a-removebg-preview.png

Op deze manier wordt de onderlinge strijd straks op meerdere fronten gevoerd. Niet alleen verenigingsbreed maar ook binnen je eigen team of specifieke groep die is aangemaakt. De top drie van het eindklassement van de Meerburg EK poule 2024 kunnen een mooie prijs verwachten. Er staat je nu nog maar 1 ding te doen.

AANMELDEN

ScoritoInviteQRCode.png