VI travel treedt toe tot businessclub van RKVV Meerburg.

13 maart 2024 21:45

Redactie

Met het toetreden van VI travel tot de businessclub van RKVV Meerburg krijgen alle leden een exclusieve kortingscode voor de mooiste voetbalreizen. Ook gaat VI travel jaarlijks op voetbalreis met de businessclub leden. Ook worden de mogelijkheden onderzocht voor een voetbalreis voor alle leden van RKVV Meerburg. Maar dit vraagt wel het een en ander en is niet zo maar geregeld. Ook al zijn ze experts in voetbalreizen. Maar er is meer.

VI travel sponsort ook de man of the match die bij iedere thuiswedstrijd van de selectie Meerburg 1 en Vrouwen 1 beloond wordt met een cadeaubon van € 50,00 te besteden bij VI Travel. We hopen hiermee Meerburg 1 op zaterdag te steunen in de strijd om promotie! We hopen vrouwen 1 hiermee te steunen in het voetbal plezier. Samen gaan we de mooiste voetbalpassie ervaren, zowel op het sportcomplex van Meerburg als buiten het veld, in een echt voetbalstadion!

Bron: Sponsorcommissie & Businessclub