Meerburg zorgt voor Zoeterwouds tintje aan de 3 October viering

4 oktober 2023 15:00

Redactie

Veel jonge leden en hun ouders onder regie van Christa Hofstra en vrijwilligers waren goed vertegenwoordigd bij het feest der feesten. Tijdens de Taptoe was er een lint van wit licht in de stad Leiden te signaleren. De Taptoe was dit jaar dankzij onze deelname een groot spektakel geworden. Lichtjes, spandoeken, kostuums en natuurlijk een hoop publiek langs de kant. In het publiek veel ouders die onze leden aan het toejuichen waren. Ook ons bestuurslid meiden en vrouwenvoetbal had een rol in de viering.

De gehele Taptoe op 2 oktober was een succes. Ik tref bij de uitreiking van de hutspot ook een bekende vanuit de voetbalvereniging en dat is het bestuurslid meiden en vrouwenvoetbal "Marcel van Dalen" die commissaris is van de Haring en Wittebrood commissie. Hoe ervaart hij deze viering. van Dalen " Ja geweldig natuurlijk, ik ben zojuist bij de start van de Taptoe geweest om Meerburg te zien vertrekken. Ik was gelukkig nog op tijd. Wat een waanzinnig aanblik. Allemaal witte voetbalschirts met onze nieuwe sponsor. De businessclub van de vereniging heeft er goed aangedaan om ons de komende jaren te gaan sponsoren. Het was al donker geworden maar door de witte shirts en het licht rondom de groep jeugdspelers vielen ze goed op". " Ik heb met gepaste trots staan kijken naar hun vertrek. Enthousiaste jongens en meiden die er echt een feestje van hebben gemaakt. Mooie Meerburgvlag met allemaal doeltjes in de optocht. We hebben ons weer laten zien en dat is goed. Volgende keer gaat het gelukkig ook weer over voetbal. Maar nu ga ik ervan door want er wachten nog veel mensen in de rij voor Hutspot. Kom morgen ook naar de Waag voor Haring en Witte brood. Dan is Meerburg weer vertegenwoordigd bij het feest der feesten".

Schermafbeelding_2023-10-04_155512.jpg
Bron: PR en Communicatie