Meerburg gestart met stoeltjesactie!

9 november 2023 21:15

Martijn de Rooij

Meerburg is gestart met de stoeltjesactie. Met deze actie voor de clubkas willen we ervoor zorgen dat Meerburg er ook in de toekomst goed bij zit. Help je mee?

Stoeltjesactie

Steun de club en sponsor een stoeltje op onze tribune met jouw eigen naam of logo erop!

Iedereen die Meerburg een warm hart toedraagt kan meedoen. Via onze actielink kun je een stoeltje sponsoren aan onze club. Zo zorgen we er samen voor dat onze Meerburg er goed bij zit.

Sponsor een stoeltje

Klik op onderstaande link om een stoeltje te sponsoren:

www.actielink.nl/vvmeerburg/

Als dank voor jouw hulp zal de club jouw (bedrijf)naam of logo vermelden op de stoel(tjes) die jij sponsort. Kijk voor meer informatie bij de veelgestelde vragen op de actiepagina.

Afbeelding1.jpg

Bron: Sponsorcommissie