Meerburg JO13-1 speelt een Tele-2tje

Meerburg JO13-1JM

Onder 13, JO13-1, 1e klasse 6

14 oktober 2017 11:30

Meerburg JO13/1 speelde zaterdag 14 oktober uit in Berkel en Rodenrijs tegen het lokale TOGB JO13/3. En dat team met louter O12-spelers was een maatje te groot voor Meerburg. En dan ga je er genadeloos van af.

Meerburg pakte nog wel brutaal de voorsprong uit wat misschien wel de enige x was waarbij het druk zetten door de aanvallers van Meerburg resultaat opleverde. De laatste man van TOGB speelde pardoes de bal langs zijn keeper in de verre hoek: 0-1! De 1-1 kwam niet veel later doordat de aanvaller van TOGB net even slimmer werkte dan een Meerburg-verdediger. Daarmee zette de scheidsrechter ook gelijk de toon van de wedstrijd, want de slimme overtredinkjes werden oogluikend toegestaan.

En na die gelijkmaker was het eigenlijk alleen nog TOGB wat de klok sloeg. Altijd oog voor de medespeler, altijd de man meer situatie creëren en benutten. Tel daarbij op dat ook in balbezit Meerburg te slordig was om een rol van betekenis te spelen. En dan speel je een verloren, alleen wel enorme leerzame wedstrijd.

Opstelling

Knottnerus, Van Es  (53e min – Verhoeven), Mcallister, Tanis, Boogaard  (31e min – Van Dooren), Artist), Hartwijk, Van der Schuyt, Verhoeven  (31e min – Kortekaas), Braspenning  en Van Lith

Wedstrijdverloop

∞     0-1 TOGB