Middagwedstrijd ligt Meerburg JO9-4 beter

Meerburg JO9-4JM

Onder 9 zaterdag, JO9-4, 4e klasse 08

12 november 2016 12:30

Het kan geen toeval zijn: De jongens van de JO9-4 moesten na 12 uur aantreden en gingen weer met een resultaat naar huis.

Een zwaarbevochten 1-1, uit tegen Voorschoten, daar kun je mee thuiskomen! Foreholte, waar wij vorige week nog kansloos van verloren, kwam ook niet verder dan een gelijkspel tegen deze, kennelijk stugge, ploeg.

Wegens verplichtingen elders (gedwongen, want Eva moest deze keer mee van Vic), moest ik het doen met het live Whatsapp verslag… Wat hieruit vooral duidelijk werd, was dat ze weer tegen grote jongens speelden. Maar gelukkig lukte het nu wel om ze af te stoppen en kwamen we in de 4e minuut na rust zelfs op voorsprong door een corner van Pietje!

Een paar minuten later viel de 1-1 en kreeg ik heel even een flashback naar de thuiswedstrijd tegen BSC, die ik ook op afstand moest volgen en waar wel in de laatste seconden werd verloren.. Maar gelukkig, de boys hielden stand..

Door de forse nederlaag van UVS en twee afgelastingen, bezetten we – geheel onverwacht – na dit weekend toch mooi de derde plek!