MB JO15-6 wint bekercompetitie

DSO JO15-10

Onder 15, JO15-6, Groep 6 20

8 oktober 2016 14:45

Omdat concurrent Bernardus gelijk speelde, was voor de JO15-6 een punt genoeg om de bekercompetitie te winnen. Maar in de laatste wedstrijd werd DSO met ruime cijfers verslagen. Om de competitiewinst te vieren was er taart in de kantine, waar JO15-6 ook de bardienst deed.
Taart voor JO15-6

Meerburg begon overtuigend aan de wedstrijd. Voorin waren de snelle aanvallers van JO15-6 ongrijpbaar voor de verdedigers van DSO. Al vroeg in de wedstrijd liep Tico op rechts zijn mannetje eruit en schoot vanuit een moeilijke hoek de 1-0 binnen. Met eigenlijk hun enige goede aanval van de wedstrijd kwam DSO terug tot 1-1. Daarna was het Meerburg wat de klok sloeg. Thijs en Guus scoorden ieder 3 keer en Jip schoot de eindstand naar 8-1.

JO15-6 was deze competitie (vaak met grote cijfers) te sterk voor de concurrentie. De verdediging met Edsard, Duke, Hugo, Jip en Mika heeft het alleen tegen Bernardus moeilijk gehad. Het middenveld met nieuwkomer Willem, Sam, Robin, Jonathan en Guus begon met de week beter te combineren. Terwijl voorin de snelle jongens Tico, Thijs en Pjotr almaar beter gebruik maken van aanspeelpunt Jurre in de spits. Keeper Quinten heeft het de afgelopen weken niet heel druk gehad, maar dat komt in de competitie (klasse hoger?) vast wel.
TeamfotoTeamfoto spelers