Activiteiten in deze categorie op 04 januari:

Erwtensoep Toernooi bij Meerburg op 4 januari

Wedstrijd programma Erwtensoep toernooi 2015.

Wedstrijd 1.
Veld 1.
Aanvang 10.30 uur.

Meerburg C1 – SJZ C1.

Veld 2.

Aanvang 10.30 uur.

R.C.L. C1 – Foreholte C1

Wedstrijd 2: Grote Finale.

Veld 1.

Aanvang 11.30 uur

Winnaars van de eerste wedstrijden.

Wedstrijd 2: Kleine Finale.

Veld 2.

Aanvang 11.30 uur

Verliezers van de eerste wedstrijden.

12.45 uur Prijsuitreiking.

• 4 januari 2015 10:30

Nieuwjaarsreceptie en wedstrijd Oud-Meerburg 1-Meerburg 1

Ook deze keer, zo net na de viering van Oud en Nieuw, houdt vvMeerburg weer zijn traditionele Nieuwjaarsreceptie. Uiteraard mag dan de wedstrijd tussen ex- 1e elftalspelers en het huidige 1e elftal   niet ontbreken. Wij nodigen jullie dan ook van harte uit om deze dag op ons complex aanwezig te zijn om deze dag mee te maken.

Om eerst wat informeel met elkaar te babbelen, willen we dit jaar vanaf 12.30 uur verzamelen. Doel: de team spirit al vast wat op te krikken en dan vervolgens proberen revanche te nemen voor de nederlaag van vorig jaar .Graag willen we ook jullie partners hierbij uit nodigen om de gezelligheid te vergroten. Het fraaie clubgebouw is er wederom klaar voor jullie te mogen ontmoeten.

Het programma luidt deze dag (zondag 4 januari 2014) :

• 12.30  ontvangst met een bakkie en broodje
  • 13.30  omkleden voor de wedstrijd
  • 14.00  wedstrijd Oud-Meerburg 1-Meerburg 1
  • 16.00  uur Nieuwjaarsreceptie

De uitgenodigde spelers zijn dit jaar:

Bas en Hein van Heek, Remco van Veen, Ger Straathof (coach) en Rien van Veen(coach), Pim van Wetten, Ronald Vermond, Menno van Haasterecht, Peter Vlasveld, Loek van der Wal, Cees de Rooy (tech.staf), Bas Korbee, Hajo Laman, Marcel Zwetsloot, Michiel Stuyt, Gert Jan Bosman, Martijn der Rooij, Nico Mooijenkind, Joris Pieter Neuteboom, Jelle Korbee, Ingmar Nyqvist, Sander van Haastert, Johan Vermont, Luan Kameri, Sjors en Jarko Kortekaas, Mark Pels, Piet Hagenaars (grensrechter Oud Meerburg 1)

Speciale gasten (o.a.oud Meerburg 1 spelers in rustte) zijn Jo Hermsen, scheidsrechter, Bert de Lange, Pieter vd Meer, Fred Hagenaars, Ger van der Werff

Voor broekje en shirt wordt gezorgd. Neem wel sokken mee.

Kan je beslist niet komen, laat het ons dan van te voren weten. Uiteraard hopen we dat iedereen present is en voor deze oude traditie!  Tot de 4e januari,  2015.

Peter vd Heijden en Cees de Rooij

Afschrijven : gaarne zsm via mail:    [email protected]