OnzeClubwinkel

Met OnzeClubwinkel kunnen onze leden en website bezoekers zelf een financiële bijdrage leveren als sponsor van onze clubkas zonder dat het een cent extra kost! Het kan onze vereniging extra geld opleveren die dan weer bijvoorbeeld gebruikt kunnen gaan worden om nieuwe of bestaande initiatieven te ondersteunen. Geld dat gratis wordt gesponsord door onze leden terwijl ze lekker online aan het winkelen zijn! Wie wil er niet zo'n sponsor zijn voor Meerburg. Jij toch ook. Deel dit bericht ook via sociale media en informeer en stimuleer iedereen in je omgeving om hetzelfde te doen. Hoe het in zijn werk gaat, vrij simpel...

Hoe werkt het?

Heel simpel. Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die via OnzeClubwinkel wordt gedaan. Je hebt er ook handige apps voor om via je smartphone online bestellingen te doen bij de 750 aangesloten webwinkels. 75% van al deze commissies stort OnzeClubwinkel op de bankrekening van Meerburg. Dus niet rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol.com gaan en bestellen maar via OnzeClubwinkel naar de site van Bol.com. Je betaalt hetzelfde voor het artikel dat je wilde kopen echter keert Bol.com via OnzeClubwinkel nu een commissie uit en daar profiteert onze clubkas direct van! Andere bekende webwinkels die hieraan inmiddels deelnemen zijn o.a. Wehkamp, Booking.com, Expedia, Zalando en Coolblue en vele anderen. Let op, het gaat hier alleen om online webshop bestellingen.

Dynamische banner!

De dynamische banner laat heel transparant en direct zien hoeveel OnzeClubwinkel voor de vereniging oplevert. Ook worden de laatste transacties getoond en de winkels met de hoogste commissie. Handig als je begint met online bestellen.