Business Club

De RKVV Meerburgse Business Club biedt ondernemers uitstekende mogelijkheden om in contact te treden met andere bedrijven en potentiële klanten. De leden van de Business Club komen uit zeer diverse branches en opereren in diverse markten. Via onze Business Club kunnen bedrijven niet alleen hun netwerk, maar ook hun naamsbekendheid vergroten.

Bij ons maakt u spannende amateurwedstrijden mee. Ons gezellige sponsorhome staat na afloop voor u open. In een ontspannen en informele setting kunt u op een plezierige wijze zakendoen. Daarnaast stellen wij jaarlijks een gevarieerd activiteitenprogramma op die wij in onze sponsorgids nader toelichten.

Om optimaal uw zakelijke activiteiten naar buiten toe uit te kunnen dragen heeft de Business Club van Meerburg verschillende sponsorpakketten opgesteld.

logo_businessclub.jpg