In-, over- en uitschrijven

Inschrijven kan gedurende het hele seizoen mits een speler niet eerder lid is geweest van een andere voetbalvereniging. Is dat wel het geval dan is er sprake van een overschrijving, ook als het al een aantal jaar geleden is. U dient dan zelf een overschrijvingsformulier in te vullen bij de club waar u eerder lid van was en dit formulier weer in te leveren bij Meerburg.

Overschrijven naar een andere club en/of bedanken voor het lidmaatschap moet elk jaar vóór eind mei plaatsvinden. Zo niet, dan wordt het lidmaatschap automatisch verlengd.

Geldig voor het hele seizoen:

G-jeugdspelers betalen hetzelfde bedrag als trainingsleden + het bedrag voor sportkleding.

Nadat uw zoon of dochter is ingeschreven ontvangt u een acceptgiro.

Het lidmaatschap geldt voor het hele seizoen dat loopt van 1 juli  t/m 30 juni.

Kleding

Iedere jeugdspeler ontvangt een Meerburg wedstrijdshirt, -broekje, en –kousen.