Sportbegeleider

Begeleider van een elftal (kaderlid)

Je bent de ouders of naaste familie van een van de spelers of speelsters die binnen RKVV Meerburg voetbalt. In sommige gevallen zijn het opgeleide kaderleden. In sommige gevallen zijn het oudere spelers die een rol bij de jeugd vervullen. Nu wil je niet naast maar in het veld komen staan en je meld je aan als kaderlid in de rol van teammanager, trainer of coach. Ervaring binnen een van de rollen is mooi meegenomen maar geen noodzaak. Ervaren kaderleden kunnen je verder op weg helpen binnen de senioren, meiden- vrouwenvoetbal, of de jeugdelftallen. En sluit niet uit de G elftallen binnen Meerburg. In ieder geval moet je in je rol als vrijwilliger er energie van krijgen.

Dus wacht niet langer en meld je aan als kaderlid in een van de te selecteren rollen. Het begeleiden van een elftal binnen de vereniging vraagt in eerste instantie van ouders, familie, vrienden en kennissen enige tijd en inzet. Binnen onze vereniging moeten we het ook voornamelijk hebben van deze vrijwilligers die in plaats van naast het veld nu ook in het veld komen staan. Om dit goed te kunnen doen hebben wij voor jou een spelervolgsysteem in het leven geroepen. Zo kun je de spelers volgen, teamopstellingen maken, wedstijdverslagen invullen en nog veel meer. Vraag deze aan en klik hier

Kaderlid worden van een elftal is dus niet ingewikkeld, sterker nog, het zorg er juist voor dat de spelers en speelsters onbezorgd en georganiseerd hun wedstrijden kunnen gaan voetballen. De ervaren kaderleden helpen natuurlijk altijd de nieuwe vrijwilligers op weg. Als begeleider van een elftal (vrijwilliger) is het belangrijk dat je in het bezit bent van een VOG of dat je deze gratis via de vereniging zo snel mogelijk gaat aanvragen.

Meld je dus aan als kaderlid (teammanager, trainer, coach) en doe mee met een grote groep enthousiaste vrijwiligers binnen de vereniging. Wil je geen begeleider zijn van een elftal maar je hebt wel tijd om Meerburg als vrijwilliger te helpen dan zijn voldoende andere rollen ook te vervullen. Wie weet zien wij elkaar binnenkort langs het veld, in het clubhuis of binnen een andere rol binnen de vereniging. Kijk bij vrijwilligers gezocht voor de openstaande rollen.