Introductie G-Jeugdvoetbal

Welkom bij het G-Jeugdvoetbal

Al sinds 2006 organiseert voetbalvereniging R.K.V.V. Meerburg voetbal voor kinderen met een verstandelijke en/of lichamelijke beperking. Ieder kind dat niet mee kan spelen in een regulier voetbalteam is van harte welkom in ons G-jeugdteam

Ons G-jeugdteam bestaat uit leden van 8 t/m 19 jaar.

De G-jeugd traint elke donderdagavond van 18.30 tot 19.30 uur.

De 1e training vindt altijd plaats op de eerste donderdag na de zomervakantie en de laatste training vindt plaats op de laatste donderdag in mei.

Ongeacht de weersomstandigheden gaat een training altijd door, tenzij er sprake is van ijzel of opgevroren sneeuw. U bepaalt als ouder zelf of u het weer te slecht vindt om uw zoon of dochter te laten meedoen. In de wintermaanden streven we naar uitwijk in de zaal.

De G-jeugd speelt elke maand mee in een mini-toernooi waarbij vier andere verenigingen aanwezig zijn.

Het is mogelijk om als jeugdlid mee te trainen zonder mee te doen aan wedstrijden. Dit zijn de zogenaamde trainingsleden.

Voor ieder kind dat komt spelen, geldt dat er altijd een ouder/verzorger aanwezig is bij zowel de trainingen als en mini-toernooien.

Mocht uw zoon of dochter niet meedoen aan een wedstrijd, toernooi of training dan verzoeken wij u dit door te geven aan de trainer.

Coördinator van de jeugdteams is Marie-José Klok (voor meer informatie zie contact). Trainingen worden verzorgd door Sander de Jong (vader Thijs) en Pascal Koolmoes (vader Aidan)