Businessclub

Doelstelling Businessclub

Business Club Meerburg, zal in 2020 officieel starten en stelt zich ten doel middels clubavonden ondernemers uit de regio bijeen te brengen, zowel ter bevordering van de onderlinge contacten, alsmede om als ondernemerscollectief ondersteuning te verlenen aan symphatieke doelen die bij voorkeur in het sportieve "werk" gebied plaatsvinden. Tevens organiseren wij tijdens, maar ook buiten de clubavonden een tal van activiteiten die verband houden met de vereniging of interesse van de clubleden.

Leden Businessclub

Het ledenaantal van de club is momenteel gemaximeerd op 110. De leden van de BCM bestaan uit onbesproken vertegenwoordigers uit het bedrijfsleven zoals eigenaar/directeur, beslissingsbevoegde managers/directeuren.

Geschiedenis

De onder de naam BCM gestarte club van sportsponsorende betrokken regio ondernemers moet in het eerste jaar uitgroeien naar ons zelf vastgestelde aantal van 25 leden. Het maximumaantal leden wordt tot op heden door de ALV straks steeds jaarlijks vastgesteld.