Enquête meiden- en vrouwenvoetbal

Vanuit de organisatie meiden- en vrouwenvoetbal bij RKVV Meerburg willen wij graag het spelplezier van onze speelsters vergroten en het niveau en kwaliteit van het meiden- en vrouwenvoetbal verbeteren.

Je mag je voor en achternaam noteren maar dat hoeft niet. Je kunt deze ook anoniem insturen. Wil je bij elke vraag aangeven wat voor jou van toepassing is. Het zijn 30 vragen en het duurt ongeveer 5 tot 10 minuten om in te vullen.

Je mag ook een van je ouders en/ of verzorgers vragen je hierbij te helpen. Er is vaak maar 1 antwoord mogelijk. Dus je bent er snel doorheen. En wij zijn je reuze dankbaar voor je bijdrage.

Accommodatie en faciliteiten:
Hier zijn een aantal vragen over de accommodatie en faciliteiten van ons sportpark, clubgebouw en beschikbare materialen. Je kunt hier kiezen tussen de onderstaande scores:

De trainingen:
Deze vragen gaan over de trainingen.  Je hebt de mogelijkheid om je antwoord nader toe te lichten.

Je hebt de mogelijkheid je antwoord nader toe te lichten.

Stellingen:
We leggen je een aantal stellingen voor waarbij je 1 antwoord kunt kiezen uit vijf mogelijkheden.

Wedstrijden met het elftal:
Een paar korte vragen over jouw beleving tijdens de wedstrijden

Algemeen:

Er worden naast het voetballen ook andere activiteiten georganiseerd.

Je hebt de mogelijkheid om ons nog meer te vertellen, tips mee te geven, suggesties of ideeen te delen etc. Maak er vooral gebruik van. Wij leren graag en vinden jullie mening heel belangrijk.

* = verplicht