Scheidsrechters

Als verenigingsscheidsrechter heb je nu de mogelijkheid om je per wedstrijddag in te schrijven voor het fluiten van een wedstrijd. Als je in de planning klikt op het tijdsblok waar je beschikbaar bent zal je aanmelding ingediend worden. Op basis hiervan wordt naar de eventuele voorkeur of wens gekeken. We trachten zoveel als mogelijk de wens te honoreren maar anders wordt er zo veel als mogelijk gezocht naar een vergelijkbare wedstrijd in hetzelfde tijdsblok. De eventuele voorkeur kun je hier eenvoudig aangeven. Geen voorkeur dan wordt je willekeurig ingepland in het tijdsblok naar keuze.

Voor iedere wedstrijddag worden er op de verschillende wedstrijden verenigingsscheidsrechters gepland. Jij bent als verenigingsscheidsrechter ook nog in staat om te ruilen of het verzoek te doen om vervanging te zoeken. Graag 14 dagen voor aanvang van het tijdsblok dat je wilt ruilen.

Vanuit het beheer (scheidsrechtercoordinator) zal de aanmelding worden geaccepteerd. Je bent dan ingepland, eventueel met voorkeur zoals bij team staat vermeld. Deze gegevens worden dan ook op de donderdag voor de wedstrijddagen op zaterdag en zondag verwerkt in de speeldag taken van de website.

Inmiddels hebben wij deze informatie reeds met julie gedeeld en hebben we gekeken waar we in het proces nog aanpassingen kunnen gaan maken. Deze infrormatie zullen wij ook hier met jullie delen. Wil je graag weten welke scheidsrechter al is gekoppeld aan welke wedstrijd de aankomende maanden klik dan hier.