Jeugd

De jeugdafdeling binnen Meerburg wordt geleid door het bestuurslid jeugd die ook de commissie jeugd aanstuurt. Deze jeugdcommissie is verantwoordelijk voor alle organisatorische zaken aangaande het voetbal van de jeugdleden tot en met 19 jaar. De jeugdcommissie legt verantwoording af aan het bestuurslid jeugd.

Doel van de jeugdcommissie

De jeugdcommissie kent geen jeugdbestuur met voorzitter, secretaris en penningmeester. De leden van de commissie bestaan uit uit de coördinatoren van de verschillende leeftijdscategorieën en een aantal algemene leden. Echter de inrichting van deze commissie is op dit moment in onderzoek wat voor onze vereniging en de jeugd de beste structuur gaat zijn.

Bereiken van ons doel

De jeugdcommissie gaat in ieder geval verantwoordelijk zijn voor het reilen en zeilen van de hele jeugdafdeling, zowel op als naast de sportvelden. Ze dragen zorg voor de teamindeling, de wedstrijden en de trainingen, zowel wat betreft logistiek als inhoud. Tevens coördineert ze in samenwerking met de aktiviteitencommissie de nevenactiviteiten. De ambassadeur is het aanspreekpunt voor ale jeugdleiders en jeugdtrainers. Wij verzoeken leden en ouders om eventuele vragen over de jeugdafdeling te stellen via [email protected] waarna zij zorgen dat die op de juiste plek terechtkomen en beantwoord worden.