Sponsor opties

Sponsoring is een activiteit waarbij een organisatie optreedt als geldschieter voor een vereniging, evenement of ander initiatief in ruil voor promotie. Vooral in de sport, media en culturele evenementen en instellingen komt sponsoring veel voor. Het doel van de sponsor is vaak tweeledig: zowel het steunen van een maatschappelijk initiatief als het genereren van publiciteit.

De tegenprestatie voor de financiële bijdrage van de sponsor bestaat meestal uit uitingen van zijn logo, soms voorzien van de vermelding van een slogan of pagina op onze website. Deze logo's kunnen bijvoorbeeld worden afgebeeld op:

• Kleding: In de vorm van een wedstrijdshirt- trainingspak of kledingpakketten van een of meerdere elftallen of barpersoneel;
  • Banners: Boarding langs de lijnen en op de tribune, spandoeken- winddoeken op en rond het clubhuis;
  • Website: Sponsorgeld ontvangen door het vermelden en verwijzen van de sponsoren op onze website;
  • Product placement: Een product of merk in beeld laten komen op ons narrow casting systeem;
  • Kleedkamer sponsoring: Een kleedkamer met je logo en bedrijfsnaam;;
  • Deelname Businessclub: lidmaatschap van onze businessclub voor één of meerdere personen;
  • Originele alternatieven: Sponsoring via koffiebekers, bierviltjes et cetera;
  • De TV kantine: Narrow Casting
  • Advertenties: Binnen onze sponsorgids, presentatiegids, digitale nieuwsbrief;
  • Vlaggen: Sponsoring via vlaggen langs de velden;
  • Wedstrijdbal sponsoring: Bij wedstrijden van het eerste elftal;
  • Club van 100 deelname: Kom bij de club van 100;
  • Sponsorpakketten: Pakket A (Pastoor Meijer), Pakket B (Boer Verdegaal), Sponsorpakket C (Maarten van Leeuwen)

Meer weten, mail dan [email protected] of mail naar Marcel van Dalen