Deelname MO17 aan de Girls Cup Maastricht

4 juni 2022 16:15

Redactie

De Girls Cup Maastricht: echt een toernooi waar hakken perfect naast de kicksen in de sporttas passen. Het toernooi bruist van de activiteiten: naast de internationale competitie bieden de ruim 100 vrijwilligers hun gasten een prachtig programma met show, feest en vooral veel gastvrijheid aan. De sportparken, aan de rand van het prachtige Limburgse heuvellandschap, ademen gezelligheid. En in die ambiance moet het voor onze meiden beginnen. We houden jullie op de hoogte van hun ontwikkelingen op het toernooi.

De aankomst op vrijdag van onze meiden en stafleden van de MO17 begon met een check-in met begroeting en informatie door de medewerkers bij VV Scharn. Hier zijn ze persoonlijk geïnformeerd over het verblijf en het toernooi. De spanning was nu al op sommige hoofden af te lezen. Wat een geweldige ambiance. In de ochtend was er een feestelijke opening ceremonie bij VV Scharn met show, parade en dans. Het wedstrijdprogramma is inmiddels begonnen. Het toernooi speelt zich af op twee sportparken op vijf minuten afstand. Naast de wedstrijden voor de beker, is er een Penalty Cup-competitie. De wedstrijden staan onder leiding van scheidsrechters van de KNVB. Via dit nieuwsbericht houden we jullie op de hoogte van de ontwikkelingen van onze MO17 onder leiding van de trainers Bart van Katwijk, Peter Kramer en Emiel Reijerse.

WhatsApp_Image_2022-06-04_at_4.18.50_PM.jpeg

De meiden komen uit in groep C met de volgende tegenstanders:
RKVV Meerburg
Eintracht Frankfurt
SV Fortuna Freudenberg
ZOB-1
VV Smitshoek

04-06
Wedstrijd 1 Meerburg tegen Smitshoek is inmiddels gewonnen en de eerste drie punten van het toernooi zijn binnen...
Wedstrijd 2 Eintracht Frankfurt - Meerburg 11 tegen 0
Wedstrijd 3 SV Fortuna Freudenberg - Meerburg 4 tegen 0

Na zo´n intensieve dag even lekker op het terras een heerlijke pizza gaan eten.

Pizza_MO17.jpeg
De volgende morgen na een zware nacht vol lol en plezier de eerste wedstrijd maar weer gewonnen. Meteen checken of we iets hebben gemist. Wachten tot de volgende wedstrijden.

tweede_dag.jpeg
Eindstand voor onze MO17 in het toernooi:

Op een sterk internationaal toernooi met veel buitenlandse verenigingen zijn ze uiteindelijk na twee dagen knokken op de veld 7e geworden maar een geweldige ervaring rijker. Topprestatie meiden. En met een mooi doelpunt om het te vieren.

Bron: PR en communicatie