Regiocup jeugd t/m 17

Kleedkamers blijven dicht maar de kantine gaat weer open. En nog belangrijker we mogen met de jeugd en meiden eindelijk weer tegen andere club voetballen

Sinds verleden jaar oktober is het vanaf zaterdag 5 juni voor de jeugd (jongens en meiden) teams t/m 17 jaar weer mogelijk om tegen ander clubs te mogen voetballen. Ondanks dat veel mensen bij Meerburg voor en achter de schermen de afgelopen maanden hun best hebben gedaan door te kunnen blijven spelen met de jeugd bij Meerburg in onderlinge wedstrijden breekt er gelukkig weer een tijd aan dat we onze krachten kunnen meten met andere clubs. Hoewel we realiseren dat we in verband met het coronavirus voorzichtig moeten doen voelt dit toch een beetje als koeien die na een lange tijd weer de wei in mogen.

De Regiocup jeugd zal tot en met uiterlijk 26 juni gaan duren en op maandagavond 31 mei zullen de wedstrijden bekend worden op voetbal.nl.

KNVB_regiocup.jpg

De kantine en het terras zullen geopend zijn maar we vragen eenieder wel de geldende regels omtrent corona te hanteren. De kleedkamers blijven vooralsnog gesloten.  Met het spelen tegen andere clubs zal ook de commissiekamer weer bemand zijn met vertegenwoordiger svan onze club. Onthoud dat de Regiocup jeugd bedoeld is om weer lekker te spelen tegen tegenstanders anders van je eigen club, maar dat het wel om oefenwedstrijden gaat. Het belangrijkste is dus dat we met zijn allen weer voetbalplezier kunnen beleven. Voetballers, leiders, trainers, scheidrechters en grensrechters. Of je nu voor Meerburg bent of voor RCL, SJZ, Voorschoten '97 of welke club dan ook, namens Meerburg wensen we iedereen weer veel plezier.