2023/2024
  • Financieel vertrouwenspersoon
Ik ben Zoë van de Water, moeder van 3 kinderen van 11, 9 en 7 jaar en getrouwd. Sinds kort ben ik als vertrouwenscontactpersoon verbonden aan RKVV Meerburg.

In die rol wil ik graag een bijdrage leveren aan een respectvol en veilig sportklimaat. Ik hecht veel waarde aan vertrouwelijkheid en onafhankelijke oordeelsvorming en vervul daarom ook geen andere taken die deze onafhankelijkheid binnen de vereniging zou kunnen aantasten.

Mijn zoon speelt in JO13-5 ook bij de vereniging en ben dus ook regelmatig langs de velden te vinden of in het verenigingsgebouw. Daar ben ik aanspreekbaar om een afspraak te maken voor een eventuele (klacht, bevinding, gebeurtenis) casus. Dan plannen wij deze samen in en gaan er op een ander moment op in op het onderwerp.

Het is natuurlijk niet zo dat als iemand mij op de verenging aanspreekt dat ook altijd in mijn rol als vertrouwenscontactpersoon zal zijn. Ik ben ook gewoon een supporter van Meerburg.

In principe ben ik overdag en ’s avonds bereikbaar per telefoon: 06 24701392

Helaas kan ik niet altijd de telefoon opnemen, spreek dan een bericht in en ik bel u op een later tijdstip terug. Ook kunt u mij mailen, via [email protected]

Met vriendelijke groet,

2022/2023