Activiteiten in deze categorie op 16 januari:

2e bijeenkomst Operationeel overleg M&V

Het operationeel overleg is bedoeld om tussen de coordinatoren en kaderleden meiden- en vrouwenvoetbal (trainers & teammanagers) het gesprek gaande te houden over de operationele zaken die binnen de meiden- en vrouwenteams spelen. Zij creërengezamelijk, binnen de kaders van het beleid, de ultieme omstandigheden ter ondersteuning en professionalisering van het meiden- vrouwenvoetbal:

• Communicatie vanuit Meerburg verspreiden | onder de aandacht te brengen
  • Regelen klikgesprekken | inschrijvingen | uitschrijvingen en teamindelingen
  • Bij verplaatsen van wedstrijden contact leggen met wedstrijdsecretariaat en
  • Verantwoordelijk voor materiaal teams zoals kleding, trainingsmateriaal, etc.

Belangrijk uitgangspunt hierbij is dat de kaderleden meiden en vrouwenvoetbal in dienst staan van de speelsters en niet andersom. Voor het seizoen zijn duidelijke afspraken met elkaar gemaakt hoe ze het seizoen de begeleiding gaan vormgeven.

• 16 januari 2023 20:00 - 16 januari 2023 22:00