Meerburg C1 verliest terecht van Alphense Boys C2, Meerburg C2 geeft na rust gas tegen Voorschoten C4.

23 september 2014 14:00

De C1 speelde zaterdag thuis tegen koploper Alphense Boys C2. De C2 speelde uiteindelijk een prima pot voetbal tegen Voorschoten C4

De C1 speelde zaterdag thuis tegen koploper Alphense Boys C2. Dit helaas nog steeds zonder de geblesseerden Tristan en Bauke, maar gelukkig wel weer met Sem, Yannick en Daan. Het werd uiteindelijk een terechte 0-3 nederlaag. Alphense Boys had de gehele wedstrijd het betere van het spel, combineerde makkelijker en zocht veelvuldig de gevaarlijke flanken. Rodney was bij vlagen weer geweldig in het doel. Aan de andere kant zijn we helaas te weinig gevaarlijk geworden. In balbezit kunnen we nog hele grote stappen maken, maar bij balverlies staan we gelukkig steeds beter, waardoor we het sterke teams ook heel lastig kunnen maken. Ondanks het mindere resultaat, kunnen we toch deels tevreden terugkijken op de wedstrijd en met vertrouwen werken naar volgende week. De uitwedstrijd bij Rijnsburgse Boys C1 staat dan op het programma.

Foto: www.alphenseboys.nl

De C2 speelde uiteindelijk een prima pot voetbal tegen Voorschoten C4. Al snel bleek dat de C2 een maatje te groot was voor Voorschoten, maar lag het tempo vaak nog te laag om dit ook echt in doelpunten uit te drukken. De tweede helft was gelukkig beter. Mooie aanvallen, goed verdedigen en hard werken werd uiteindelijk beloond met een 7-1 overwinning. Volgende week speelt de C2 thuis tegen RKAVV C3. Tim en Yoa kwamen de C2 vanuit de D1 versterken en deden dit weer naar behoren. Bedankt, mannen!

Kevin de Jong