Teylingen te sterk op de openingsdag

25 september 2022 14:30

Redactie

Vierde klasse A (zaterdag)- Bij toeval stond wederom Meerburg tegen Teylingen op het programma op de eerste speeldag. Bij Meerburg werd er ondanks de nederlaag toch een feestje gevierd want het seizoen is nu echt begonnen.

Beide ploegen begonnen sterkt aan de wedstrijd. Teylingen voetbalde georganiseerder en daar had Meerburg bij vlagen last van. Ondanks te spelen met de rug tegen de muur wisten ze wel het eerste doelpunt te maken door een goal van Julian van Haaster. Met een wat tegenvallend aantal bezoekers werden de bezoekers die er waren wel getrakteerd op een mooie en spannende wedstrijd.

Na de rust was de druk van Teylingen goed zichtbaar en met een bal op de lat, bal op de paal en het niet geven van een mogelijke penalty van de scheidsrechter voor Teylingen moesten de Meerburgers zich uiteindelijk na negentig minuten toch gewonnen geven aan het sterk spelende Teylingen. De 3 punten hebben we thuis weggegeven maar het seizoen is nog lang en we ontwikkelen ons nog steeds dus het is zeker nog niet gedaan.

Voor beide interviews van de wedstrijd klik hier

Bron: Leidenamateurvoetbal