Kom lekker op zondag voetballen

22 april 15:15  Lekker rustig op het complex, parkeerplek, warme douche en plekje aan de barmeer »

64x gelezen

MEERBURG SJAAL OP TV

28 februari 14:30  Tijdens het bezoek van oud Meerburg 4 aan de ESPN studio hebben ze aan de Director of Programming & Production ESPN de Meerburg sjaal gegeven. Deze deed op zijn beurt de belofte dat deze zou worden toegevoegd aan het decor van De Voetbalkantinemeer »

60x gelezen

We bedanken de amateurvereniging Meerburg uit Leiden

6 februari 16:15  De spelers van oud Meerburg 4 op zondag waren te gast bij De Eretribune van ESPN. Met 16 man sterk waren ze vertrokken naar de Johan Cruijff Arena in Amsterdam om de wedstrijd AJAX-PSV te kijken. Dit deden ze vanuit de media arena waar, naast programma's als GTST en Miljoenenjacht ook de eretribune van ESPN wordt opgenomen. De mannen zaten prominent en beeld en kregen bijna op het eind van de uitzending nog even een podium. meer »

367x gelezen

Kwaliteit Meerburg geeft de doorslag

10 oktober 11:00  Vierde klasse A (zaterdag)- FC Boshuizen speelde thuis tegen Meerburg. Al hunkerden de Leidenaren naar een overwinning, zij kwamen van een zeer koude kermis thuis. Met 1-6 was het voetballende Meerburg de “strijdende” gastheer meer dan de baas. De bezoekers vielen gelijk met de deur in huis. Na een vrije trap van Ramon Weijers kwam als uit het niets Julian van Haaster achter de Leidse verdediging vandaan en kopte netjes de 0-1 binnen. Daar bleef het niet bij.meer »

94x gelezen

Wie is Shivan

18 april 13:00  Op deze site heb je al de naam van Shivan kunnen vinden. Hij komt volgend seizoen de selectie van Meerburg versterken. Maar wie is hij en waar komt hij vandaan?meer »

524x gelezen

Ga naar archief