Meerburg 8 wint seniorentoernooi

5 september 2015 8:15

Ook dit jaar waren de weergoden weer goed gestemd en konden we om 13u starten met het onderlinge seniorentoernooi. Zonder de dames en Meerburg 4 bleven er 6 teams over die in 2 poules starten met hun wedstrijden. Meerburg 3 begon het toernooi als favoriet na hun winst van twee jaar geleden.

Na vele spannende wedstrijden, mooie hoogstandjes, maar veelal ook vele die alleen wedstrijdritme op wilden doen was de stand in de poule als volgt.
Poule A:
1) Het Vijfde
2) Het Derde
3) Het Zevende
Poule B:
1) Het Achtste
2) Het Zesde
3) Het Negende
Na de kruisfinales waren de nummers 3 tot en met 6 bekend. Hierna kon op het hoofdveld de finale plaatsvinden tussen het achtste en het vijfde. Terwijl de supporters een plekje hadden gevonden langs het veld en op het terras kon de wedstrijd starten. Na een spannende wedstrijd en vele kansen over en weer winst het achtste met 2-0 de wedstrijd naar zich toe te trekken.
De cup met de grote oren is dit jaar voor het achtste en mogen zich een jaar lang "het beste seniorenteam van Meerburg" noemen.
Namens de organisatie iedereen bedankt voor de deelname en de Kantinebezetting.
Marcel en Ronald