FC Porto wint Champions League III

3 juni 2018 12:15

Vandaag is onder een heerlijk zonnetje de 13e speelronde gespeeld van de Meerburg Champions league. Na een zinderende kampioenswedstrijd tussen Barcelona en FC Porto, uitslag 4:4 , was het duidelijk dat FC Porto de meeste punten verzameld had in deze derde competitie. Het team in het groen ontving de beker met de Grote Oren van de trainers Mike en Jeffrey. Voor alle teams waren er medailles en het zakje snoep.

Een fotoverslagje van zondag 3 juni 2018

De Cup met de Grote Oren staat klaar.

Medailles en zakjes snoep voor alle teams.

De winnaars met de trainers Jeffrey en Mike.

Het reguliere programma van de CL is hiermee tot een einde gekomen voor dit seizoen. Dank allemaal namens Mike, Mike, Micha, Michiel, Remco en Jeffrey

Nemen jullie volgende week alle tenues gewassen mee naarde club?

Zondagen
Op zondag 9 en 16 is er CL XL. Dan spelen we van 9-10 op 'kwart-velden' dan kunnen de kinderen die dat willen alvast wennen aan het 6 tegen 6 voetbal van de JO8. Je speelt in je eigen tenue, wij zorgen voor hesjes. We delen je in op het veld.

Trainen
We gaan nog een week door met trainen. Op 6 juni nog een keer de woensdagtraining voor de kinderen die volgend jaar naar de JO8 gaan. Dat is om 16:45. Vrijdag 8 juni is de laatste CL training.

Toernooien
Op zaterdagen 16 en 23 juni zijn er nog 2 toernooien waar de mensen die zich hebben opgegeven aparte app groep voor krijgen.

Opzeggen?
Wil je opzeggen bij Meerburg? Opzeggen doe je voor 15 juni bij [email protected]