Meerburg JO9-1 bekert door!

8 maart 2018 3:15

Wat een heerlijke doordeweekse voetbalavond! Op de laan van nieuw-zuid in Katwijk werd vanavond 7 Maart de volgende bekerronde bij JO9 afgewerkt.

Quick Boys JO9-1 was de tegenstander en alhoewel de uiterst succesvolle JO9-1 van Quick Boys van voor de winterstop was door gepromoveerd naar JO10-1, waren de nieuwe spelers van Quick Boys JO9-1 zeker geen koekenbakkers!
We moesten vol aan de bak en zo geschiedde!! In de sterkst mogelijke samenstelling en vol vechtlust werd Quick Boys stukje bij beetje gedemonteerd.
Ging het nog gelijk op tot 2-2, en kort voor rust een voorsprong van 2-3, in de tweede helft ging het gaspedaal vol in!
Na doelpunten gescoord uit wilskracht en ook uit mooi uitgespeelde aanvallen en zelfs afstandsschoten (..) wees het scorebord vrij snel een veilige voorsprong van 2-7 aan. Omdat we in eerdere (oefen)wedstrijden zo’n voorsprong nog wel eens werd weggegeven, nam de spanning bij de harde kern wel toe toen QB de 3-7 en 4-7 scoorden, maar met de 4-8 was het laatste doelpunt gevallen.
Meerburg JO9-1 bekert verder!!! Dat moest gevierd worden en wel bij de grote gele M! ???? Zaterdag een goed vervolg geven in de uitwedstrijd tegen VUC in Den Haag!!

Vader van Storm