F1 wint toernooi bij Alphense Boys op indrukwekkende wijze!

13 mei 2017 22:45

Zaterdag 13-5 was het de laatste kans om wederom een prijs in de wacht te slepen voor de zeer talentvolle JO9-1, nu bij Alphense Boys.

Met prima spel, en vooral spelvreugde wat ervan af droop speelde onze F1,  4 prima wedstrijden, er werd niet verloren, eenmaal gelijkgespeeld tegen V.V. De Meern, die net zoals ons kampioen waren geworden in de 1e klasse.

Uitblinker in deze wedstrijd was zeker Finn, onze keeper, die een aantal prima reddingen had.

Na afloop van onze  laatste wedstrijd was het  V.V. De Meern die tegen Legmeervogels aan 3 doelpunten genoeg had om naast ons te komen qua doelsaldo.

En zo geschiedde, en daardoor moest een penaltyreeks de beslissing vormen.

Ook hier weer een sleutelrol voor Finn, die er twee wist te stoppen, bloedstollend spannend was het, en Thijmen kon de winnende inschieten, en zijn focus en concentratie was prima en schoot onberispelijk de winnende penalty in het net.

Wat een veerkracht, wat een beleving, en wat een team!

Jongens, prima gedaan!

Andre B.

En zo geschiedde, en daardoor moest een penaltyreeks de beslissing vormen.

Wat een veerkracht, wat een beleving, en wat een team!

Jongens, prima gedaan!

Andre B.