Jeugd Onder 13

Meerburg JO13-3 pakt de tweede plaats bij Kagia

5 juni 15:30  Vandaag stond dan de laatste activiteit van het seizoen op het programma. En wat voor eentje, het internationale toernooi van Kagia. meer »

Sanne aanspreekpunt voor Zoeterwoudse jongeren

20 december 13:00  ZOETERWOUDE - Sinds kort is jongerencoach Sanne Menges in Zoeterwoude aan de slag. Jongeren kunnen bij haar op een laagdrempelige manier terecht met hun vragen. Zij kan de weg wijzen als er meer ondersteuning nodig is. De gemeente Zoeterwoude wil dat haar jeugdigen gelukkig, gezond en veilig opgroeien. Dat gaat heel vaak heel goed. Toch is het niet voor iedereen vanzelfsprekend. Soms zijn er drempels.meer »

Als trainer weet je dat je het goed doet als....

28 april 16:30  Ouders van de spelers van Meerburg JO13-1 een artikel weten te plaatsen op de leiden amateurvoetbal site dat hun kinderen de komende weken het moeten stellen zonder hun geliefde coach Daan Dikken. Hij maakt zich met het Nederlands CP-voetbalteam op voor het wereldkampioenschap eind april in Salou, Spanje. En omdat Daan ook een enorme steun is geweest voor het meiden en vrouwenvoetbal willen we hier graag bij stil staan.meer »

ADO Den Haag net een maatje te groot voor Meerburg JO13-3

27 oktober 17:00  Een spannende dag vandaag voor de talenten van Meerburg JO13-3. De wedstrijd waar al weken naar uitgekeken werd stond op het programma en dus meldde iedereen zich keurig op tijd op sportpark De Aftrap in het Zuiderpark, voor de oefenwedstrijd tegen ADO Den Haag. meer »

ARC JO13-3 - Meerburg JO13-3G Wat zijn ze toch lang!

22 september 21:45   ‘De eerste winstpartij komt met de dag dichterbij’, rake woorden van coach Paul Nibbelink. Feit is wel dat de meisjes en jongens van de JO13-3G na de oefencampagne, beker en competitiestart nog niet hebben weten te winnen. Klinkt treurig, maar is het zeker niet. Want buiten één forse nederlaag tegen FC Oegstgeest zijn de verschillen klein. Met hooguit twee doelpunten verschil gaan de tegenstanders douchen. meer »

Ga naar archief